ultimele zile

on vineri, 18 decembrie 2009

  • promotie la vodafone [unde am inghetat de frig]
  • seara visam numai ''mii de minute si telefoane cadou numai la vodafone"
  • am renuntat la promotie dupa doar 2 zile [ parta buna a lucrurilor: am devenit relativ imuna la frig]
  • spectacol umanitar [ copii=fericiti, noi= no comm]
  • m-am dat cu saniuta cu verisoara mea:X si era sa intram in masini, garduri... dar n'am intrat. nu mult:d
  • am facut ingerasi de zapada cu iub [si al meu a iesit mai frumos:x cred:)) ]
  • ne-am batut cu zapada si am inghetat de frig[ el mai mult]
  • mi-am pus mosul cu luminite in geam:x
  • am trimis invitatii si am facut selectii pana mi-au amortit degetele pe tastatura
  • a inceput numaratoarea inversa [ 8 days left 'till my sweet 18een]

2 comentarii:

madallinna spunea...

Si-or fi dat seama cei de la Vodafone ca in cea de-a doua, si anume ultima zi de promotie, am impartit muuuuuuult mai putine pliante? :))

Cristina spunea...

a. nu:))
pentru ca lumea tot la cosmote se duce:)) cu pliant de la vodafone sau fara:))