Aia mica e majora

on duminică, 27 decembrie 2009

Cea mai frumoasa zi - 26 Decembrie.
Stiu ca eram la masa si cu ochii aproape inlacrimati ii spuneam lui Bogdan "daca nu mai vine nimeni, eu plang!" Ca prin minune, restul invitatilor au aparut pe usa, s-a dat startul la petrecere[ I-ul dans: Boldeneasca, se stie]. Si am fost prinsa in iures. A urmat tortul. Si dorintele- multe, foarte multe. Si poze. Si zambete. Am tipat. Am chiuit. M-am trezit ca brusc s-a terminat. Dar urmeaza altul- Duda, pregateste-te:)).
Am adormit la 6 dimineata, citind povestea din cartea de colorat primita de la Mada. Desi inca nu am 'cules' toate pozele, iata atmosfera de ieri, 26 Decembrie 2009



2 X mov = Noi




"Printul fermecat" de la Mada





Trompetele:D




"Visele mele se implinesc cand bat din palme sau cand clipesc"



Cel mai frumos buchet. Jtm.



Pentru ca am fost un copil cuminte:D o:)

4 comentarii:

madallinna spunea...

Chiar ai fost un copil cuminte :) si sa te pregatesti sufleteste pentru ziua de 16/17/18 (alege varianta corecta) =))

Cristina spunea...

16-17:D

BoDo spunea...

iub-fetita-rasfatata>:D<
majoratul s-a dus, revelionul s-a dus, vine scoala:-s Ma pun serios cu burta pe carte, ca nu se mai poate:))

NimicNormal spunea...

La multi ani cu intarziere atunci. Si sa te bucuri de fiecare varsta si sa o petreci alaturi de persoanele dragi tie:*