Epilog

on duminică, 20 decembrie 2009

26 decembrie 1991- ningea cu fulgi mari de nea.
Cristina- 17 ani, 11 luni, 3 saptamani, 3 zile, fericita.

Cand eram mica imi ziceam "cand o sa fiu eu mare...o sa....si... si....si o sa mai.....". Ceva imi spune ca pana acum nu a fost punct de pe lista neimplinit. Adica sunt o persoana pe deplin implinita. Care a ajuns unde si cum si-a dorit. Care a luat cate un pic din toate dar suficient pentru ea insasi. Care a ras dar a si plans. Care a dormit si a avut o tona de vise dar care a si pierdut noptile cu ochii atintiti in tavan. Melodia care-mi ravasea amintirile. Marea. Castelele de nisip. Muntele si razele de soare. De la primii pasi la prima dezamagire. Pas cu pas, mi-am construit propriul univers.



PS.
Acum ceva timp, prin vara, am ascultat putin dintr-o melodie care mi-a placut mult, mult. Acum mi-am amintit de ea. Vama Veche- Epilog.


Celor care cred ca lumea asta cu iubire va scapa
Celor care cred ca Dragostea va mai schimba ceva
Le vom cinta, le vom canta le vom spune asa:

Nimeni n-o sa iti explice ce e dragostea
Asta singur intr-o zi de vara-o vei afla
Si atunci sa nu uiti de inima ta

Binele si Rau-n jurul tau se vor juca
Lumea asta moarta va-ncerca sa-ti fure dragostea
Niciodata sa nu uiti de inima ta

Celor care cred ca Visele nu pot muri,
Celor care stiu ca Ura nu naste copii
Le vom cinta, le vom canta le vom spune-asa



Nimeni n-o sa iti explice ce e Dragostea
Asta singur intr-o zi de vara-o vei afla
Si atunci sa uiti de inima ta

Binele si Rau-n jurul tau se vor juca
Lumea asta moarta va-ncerca sa-ti fure Dragostea
Niciodata sa nu uiti de inïma ta


vama veche - epilog
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

madallinna spunea...

Ma bucur pentru tine ca ai ajuns la astfel de concluzii. Esti una dintre persoanele care mai au putin si implinesc 18 ani cu adevarat fericiti:)

Cristina spunea...

macar de'ar fi si urmatorii 18 ca acestia:)