Amintiri din copilarie - Ep "Mos Nicolae"

on duminică, 6 decembrie 2009


Tot ce e frumos trece repede. Asa si cu Mos Nicolae. A venit, a lasat, a plecat. Poate totul se desfasoara prea repede.
Inainte[ gradinita + cativa ani dupa] incepeam sa-i scriu mosului de la inceputul lui Noiembrie- faceam liste cu 'dorinte' pentru mine, mami, tati, bunici... Credeam ca mosul e un fel de Banca Romana cu fonduri nelimitate si o impresionanta putere de a implini dorintele celor din jur. Celor cuminti, se subintelege. Acum realizez ca in 18 ani nu am primit niciun bat cu fundita. Revin la idee. Pe la inceputul lui Decembrie deja ma apucam sa-i scriu lui Mos Craciun. Era o lista ceva mai mare mereu. Poate datorita faptului ca, ma gandeam eu, Mos Nicolae nu-mi va aduce chiar tot ce scrisesem eu in scrisorica.
5 Decembrie - incepea operatiunea 'ghetutele'- spalat, dat cu crema, lustruit, pus la usa. Si asa incepa asteptarea... pentru ca Mosul mereu se lasa asteptat. Sau asta era doar o impresie din moment ce eu incepeam sa'l 'pandesc' de la ora 13- 14:D Oricum, El mereu venea. Imi umplea ghetutele. Dupa ceva timp, am realizat eu ca pot sa las la usa si vreo 2-3 perechi de ghete, nu numai una:)). Da, mereu le umplea. Dupa ce imi vedeam cadourile[ asta mai ales in timpul anilor de gradinita] incepea sa ma macine un sentiment de teama : "Daca se intoarce si mi le ia inapoi?!" dar mereu ma trezeam dimineata si le vedeam in camera "Ce copil cuminte sunt!" . Si asa incepea o serie noua de nazbatii pentru ca mosul odata pelcat, nu se mai intorcea decat dupa un an. Si bunica iar ma ameninta ca daca nu-mi strang jucariile/mananc/ dorm/ etc mosul nu mai vine. Cam dupa 15 decembrie realizam ca se apropie celalat mos si mancam, strangeam jucariile, dormeam.
Revenind la Mos Nicolae.. nu mai e la fel. Lipseste emotia- cel putin pentru mine. Aseara...mosul a venit, a lasat, a plecat!


Let it snow! Let it snow! Let it snow!
Asculta mai multe audio Muzica

Multumesc mosului pentru cadouri! Mosului- subliniez asta- pentru ca El intr-adevar exista! si cine nu crede e... prostanac. am zis:D

2 comentarii:

madallinna spunea...

Pentru ca mosu e o mare putere financiara :))

Cristina spunea...

dadada:X
dar si Cristina- Eu e copil model;;)
mai ales model:)))