deci nu

on joi, 3 decembrie 2009

Mada: tu ce vrei de ziua ta?
Mada: :d
.Cristina: nu si tu
.Cristina: :))
.Cristina: te rooooooooooooogggggggggg
Mada: nu te intreb ce-ti doresti, ca o sa-mi spui sanatate si imunitate le gripa porcina
Mada: si asta nu prea pot sa-ti ofer
Mada: :))
.Cristina: sa'mi cumperi bac'ul
.Cristina: :)))
Mada: nu pot
Mada: :d
Mada: l-as cumparar si pentru mine
.Cristina: pacat
Mada: dar nu pot
Mada: :))
.Cristina: maare pacat
.Cristina::))
Mada: altceva?
Mada: :d
Mada: bine
Mada: in afara de boltar
Mada: =))
.Cristina: auzi duda
.Cristina: da' tu ce vrei?
.Cristina: :d
.Cristina: de ziua ta?
Mada: lasa
Mada: ca pana la ziua mea mai sunt doua luni aproape
Mada: prima e ziua ta
Mada: uite
Mada: eu vreu clatite cu dulceata de dude negre
Mada: :))
.Cristina: :))
Mada: tu ce vrei?
.Cristina: eu pot sa;ti spun ce nu vreau
.Cristina: :d
Mada: lasa
Mada: ca si eu pot sa-ti spun ce nu vreu
Mada: :))
.Cristina: pai le luam prin eliminare
.Cristina: dhaaa
.Cristina: logic
.Cristina: :))
Mada: bun
Mada: deci
Mada: animale de plus
Mada: exclus
.Cristina: da
.Cristina: =))
.Cristina: mi;ai ghicit gandurile
.Cristina: :d
Mada: chestii roz, iar e exclus
Mada: tu
Mada: iar nu vrei
Mada: flori de plastic
Mada: =))
.Cristina: da
.Cristina: logic
.Cristina: :))
Mada: pai nici eu nu vreau
......

.Cristina: daca ma mai intrebi de cadou, iti dau ignore
.Cristina: :))
Mada: hai
Mada: mai
Mada: ca discutia mergea chiar bine pana acum
Mada: :))
Mada: trebuia sa strici tu totu
.Cristina: :)))
.Cristina: era cv gen
.Cristina: rece..rece..rece...caldut
....

.Cristina: iti dau ignore
.Cristina: )
Mada: si ce daca
Mada: iti trimit mail-uri
....

Mada: sigur nu vrei un tricou cu buggs bunny?
...

6 comentarii:

Cristina spunea...

hai ca n'am pus tot. ca vb aia, e tabu:)))

Cristina spunea...

subiect interesant. discutie interesanta. si ce e mai important, mada stie ca am postat;o:))

madallinna spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
madallinna spunea...

Deci, intr-o buna zi, cuvintele mele vor fi legenda :))

Cristina spunea...

vor di date'n ghilimele iar la sfarsit va aparea Madallinna dicit:))

Cristina spunea...

*fi date