Menit sa nu-si dea seama

on sâmbătă, 12 decembrie 2009

Pe birou nu a mai gasit decat o coala rupta in zeci de bucati. A incercat sa-i descifreze scrisul marunt.


... multe de spus, multe ganduri, dorinte, frustrari, incertitudini, intrebari fara raspuns si reprosuri. Pacat ca nu le'am notat la timp si au ramas undeva intr-un sertaras ascuns bine in mintea mea. Zeci de scene mi se infatiseaza in fata ochilor. Cu aceleasi imagini adorm. Si ma mai intreb de ce sunt trista, de ce zambesc fortat. Cand am incetat sa mai fiu EU?!


Vrand sa se grabeasca, a lovit cu mana ceasca de cafea. Un lichid aproape negru a invaluit hartia. Nu a aflat niciodata ce gandea ea.

2 comentarii:

BoDo spunea...

Nu vad vreun 'he' la taguri, asa ca ma lasi in ceata.:-? App, la ce ora e postat?

Cristina spunea...

e postat pe la 14- 15 aprox. cand in sfarsit aveam pc;ul reparattttt \:d/