caldura mare, mon cher

on sâmbătă, 25 iulie 2009



la meteo se vorbeste numai despre canicula. cod galben si pentru dambovita [printre altele]. asadar nu ar trebui sa ma mire sirena salvarilor care se face auzita foarte des [ eu stau in zona Spitalului] sau temperatura din termomentru. astazi in dormitor erau 29 grade. destul de rezonabil as zice, in conditiile in care afara erau peste 35 grade la umbra si peste 45 grade la nivelul asfaltului. culmea, in casa era racoare. mai racoare era in frigider dar cum acolo nu aveam loc, m-am resemnat destul de usor. de cand am venit din vacanta am un gabarit mai depasit:)).
ceasul indica ora 20.46 iar afara pare sa se mai fi racorit. la stirile de la ora 8 PM deja se vorbea de cod galben pentru indundatii. cine sa ii mai inteleaga? [ :-?? ] ma si vad maine stand cu ochii lipiti de geam si privind ploaia. nu s-a mai intamplat asta de cand citeam Tess [ de vreo 3 saptamani adica].

2 comentarii:

madallinna spunea...

Postul asta al tau ma duce cu gandul la reclama aceea de la biscuiti, citez: "SE TOPESTE, SE TOPESTE!!!". Mda, in curand o sa ne topim si noi...

Cristina spunea...

mi'ai facut pofta de biscuitei:X