unde-i verbul?!

on marți, 28 iulie 2009


stateam azi [ mai exact acum 10 minute] si ma plictiseam- ocupatia generala a omului in vacanta cand... brusc, ideea geniala! mi se parea mie ceva ciudat in playlist-ul de la kiss fm dar credeam ca nu m-am trezit eu bine. gresit. chiar m-am trezit bine iar melodiile de acolo au ceva ce nu e bine. ma rog, titlul melodiei nu are verb. nu stiu cat se intelege din imagine dar...

  • Sahara - Tyalee
  • Lady Gaga - Poker Face
  • Neylini - Hitmix Muleina
  • Marius (Ex Akcent) Feat. Giulia - Rain
  • Voltaj - Vara Trecuta
  • Tom Boxer Feat. Jay - A Beautiful Day
  • Timbaland Feat. One Republic - Apologize
  • Velvet - Chemistry
  • Play and Win- Only
  • Edward Maya- Stereo love
melodii super, nu zic nimic, ale caror titluri sunt numai sintagme nominale[ parca as fi la ora de romana] .
dar totusi, unde e verbul? unde e dinamismul?

6 comentarii:

madallinna spunea...

Dinamismul,Duda,is in the rhythm :)) Dar de ce nu e in playlist si melodia "Freedom"? A? De ce?

Cristina spunea...

pt ca...pt ca..nu stiu...dar unde'i verbul??? a?A?A?

madallinna spunea...

Verbul e ... in "Gramatica limbii romane", de Stefania Popescu :))

Cristina spunea...

dar nu e in titlu. asta e problema mea existentiala. ma rog, una din ele

BoDo spunea...

se numeste muzica comerciala:-b a prins destul de bine si nu numai in Romania:P
de multe ori titlul nu are legatura cu melodia.. e nevoie doar sa apara o data in refren un cuvant k sa fie destul de bun pt titlu:))

Cristina spunea...

si totusi, unde e verbul?:))