vacanta

on luni, 6 iulie 2009

fara scoala. fara cursuri de vara. fara ora de trezire. fara program. astazi mi-am amintit de 'vremurile bune' cand ma trezeam pe la 12-1 si luam micul dejun in pat, zapand:D. asadar, astazi a fost la fel. numai ca la tv nu gaseam absolut nimic interesant. asa ca m-am mutat la birou, la pc. in timp ce cautam ceva, mi-am amintit ca ar fi cazul sa fac si eu un lucru bun si anume curatenie in sifonier. o adevarata provocare. adica 2 ore si ceva am avut o activitate intensa:)). ma gandesc serios sa-mi fac curat si in birou dar... mai sunt zile:-j.

tati: azi mai pleci pe undeva?
eu: nu, dorm!
tati: in sfarsit mai stai si tu pe acasa!


e 12.52 si...suspect...inca sunt acasa;))

2 comentarii:

madallinna spunea...

Mai Cristina, bine ca te-ai cumintit. Ce atata libertinaj pe capul tau? =)) O s-ajungi sa-ti zica ai tai exact ce-mi zice mie frati'miu : "Sa stii ca daca stai pe-acasa, nu-ti cere nimeni chirie."

Cristina spunea...

acest libertinaj poarta numele de VACANTAAAA\:d/
si dupa cum ziceam, nici ieri nu am stat acasa....decat pana la 6;))