oameni

on joi, 2 iulie 2009

nu conteaza numele. are 50 si ceva de ani dar se comporta de parca ar fi o adolescenta de [maxim] 18 ani. pana aici totul este destul de ok. starea ei civila ete destul de innegurata[ married or divorced...God knows]. are o voce foarte stridenta de care face uz 24 de ore pe zi. uneori ma intreb cum de nu raguseste. are un copil 'nereusit' as spune eu. mai exact, prostia in persoana sau exemplul clar ca frumusetea nu tine loc de creier. sau poate ca un pic a dus-o capul cand s-a casatorit. oricum, si ai ei odrasla da de pe acum semne ca va fi mostenitoarea caracterului mamei, respectiv bunicii.
revenim la bunica ce se considera foarte 'trendy'. combina cele mai aiurea culori iar rezultatul este unul...ametitor. poate de aceea si cainii se feresc de ea. or fi crezand ca a poposit curcubeul[ putin zis] pe pamant. nu mare mi-a fost mirarea sa o vad la 'agatat/ promenada'.. asa pot eu numi ceea ce am vazut. ea si un tip mai tanar. nu foarte tanar. iti poti da seama de cat de 'ciudatica ' e dupa numele fetei sale pe care a crescut-o in cel mai prost mod posbil. ea ar spune 'ca la carte' dar nu cred ca in nicio carte scrie ceva despre 'invata-ti copilul sa fie nesimtit/prost/batut in cap'.
nepoata stimabilei e destul de mica pentru a o judeca. stiu doar ca a plans fara intrerupere vreo 2 ore doar pentru ca o minge de plastic i-a atins piciorusul.

dar cine sunt eu sa ii judec?
...si asa ceva se gaseste in Targoviste- micutul orasel



3 comentarii:

madallinna spunea...

Crisu, cainii nu disting culorile...deci, probabil fugeau de ea din alt motiv, si asta inseamna ca problema e mult mai grava :))

madallinna spunea...

App, imi place sarcasmul tau. It's what people like them deserve...:)

Cristina spunea...

ti'am zis ca tot ce am scris eu acolo e pe bune, nu?