o zi plina

on joi, 16 iulie 2009

mare dreptate a avut cel ce a spus ca 'cine se scoala de dimineata, departe ajunge'. Alarma la telefon era setata pentru 8. e de la sine inteles ca m-am dat jos din pat la ...8.30 . la 9 si ceva am aflat ca la 10.30 trebuie sa fiu la ED sa termin pliantul. zis si facut. colegul meu, ionut, ma astepta de la ora stabilita. eu am ajuns cu o jumatate de ora mai tarziu. ne apucam de treaba. ajunge oana. nu, mai intai alex. dupa lungi discutii, plecam sa filmam un reportaj. pentru o intrevedere cu o persoana am avut nevoie de pile si relatii [suntem de la X, filmam pentru televiziunea Y... venim din partea d-lui Z]. am facut-o si pe asta. in cea mai mare graba m-am reintalnit cu ionut, colegul punctual care m-a asteptat in soare... 20 de minute. inca vreo 2 ore am cautat un cadou pentru viitorul major, george. l-am gasit. a urmat o sesiune de cumparaturi cu ai mei... vreo 3-4 ore. finally...acasa. nu acasa la mine, acasa la bunica. unde am aflat ca 'apa inca nu a venit'. de fapt nu ar fi trebuit sa ma sperie asta. stiam ca vine la 8 PM. iar eu de la 12 numai la un dus visam:x. da... acasa la mine. la 6.30. plecata de la 10 dimineata. spre seara, chestionare auto cu bogdi-bogdi. ultima saptamana. sa speram. maine, bagaje si majorat. sambata de dimineata imi ia talpasita, vorba madalinei-duda. si astfel zic 'stop' unei zile de joi... iulie[ nu mai stiu exact in cat suntem... poate 15, poate 16... never mind]

2 comentarii:

madallinna spunea...

Rau,foarte rau fara apa...Duda, e de rau...ce-ai ajuns tu, sa te astepte Banell...:))

Cristina spunea...

iti dai tu seama...ce a ajuns el:))