impresii din vacanta

on miercuri, 22 iulie 2009

  • oltenii sunt oameni de treaba[ sociabili, ajutatori, calmi....numai cuvinte de lauda pentru cei din Valcea]
  • oltenii nu au case rotunde[ eu nu am vazut:-??]
  • nu voi mai spune niciodata bancuri cu/despre olteni
  • nu toti moldovenii sunt mai fara bun simt
  • lumea chiar citeste... la plaja mai toti aveau carti... bravo!
  • in Valcea sunt drumuri super [ 2 ore din Govora pana in Gaesti... aproape 2 ore din Gaesti pana in Targoviste... drum de drum..ce cimentu' lui:)) ]
  • nu imi place pe A1[ E81]
  • nu imi mai e frica[rau] de caini
  • Ministrul Turismului nu investeste in multe obiective turistice [Baile Govora de ex= potential neexploatat]
  • vremea a tinut cu noi si m-am bronzat. acum am mancarimi:)) sper sa nu ma cojesc:|
ps. majoratul lui george a fost cel mai tare. am zis. [ nu conteaza nr persoanelor ci atmosfera pe care ele o fac. si ne pricepem:))]

6 comentarii:

madallinna spunea...

Eu regret nespus ca am lipsit de la majoratul lui Alex :( Amn...case rotunde, n-ai vazut, dar olteni in camasi cu carouri vazusi? :))

Cristina spunea...

cred ca da:-??
dc?
:))

madallinna spunea...

De ce poarta oltenii camasi cu carouri???...Ca sa joace puricii sah pe ele. (e doar un banc...sec, dar totusi e banc, nu vreau sa jignesc pe nimeni).

Cristina spunea...

ete fleosc. ce crezi ca muntenii nu au purici? sau moldovenii?
[purici de la catei/pisici]

ghosttheguy spunea...

DA mancai-as talentul ei adica Udrea... in romania se investesc banii in masini de lux, case cu cat mai multe camere, scopul omului pe pamant a degenerat spre materialism. Eu sunt o victima a acestui sistem si nu imi este frica sa o recunosc.

Cristina spunea...

in Romania cam fiecare'si vede interesul si atat. de ex daca nu era casa primarului in capul strazii X, crezi ca se mai asflata straduta aia?