Tess d' Urberville

on marți, 7 iulie 2009


Desfasurarea prost oranduita a planului bine oranduit al vietii face ca rareori cel chemat sa vina, si rar se-ntampla ca omul ce ti-e sortit sa-l iubesti sa apara la ceasul potrivit iubirii. De putine ori natura spune bietelor ei fapturi "Priviti!" atunci cand privind poti ajunge la fericire; strigatului desperat al fapturii care intreaba "Unde?" ea ii raspunde "Aici!" doar atunci cand aceasta ajunge sa fie satula si obosita de jocul de-a v-ati ascunselea. [...] Una din jumatati lipsea, ratacind singura in lume si asteptand intr-o amortire abrutizanta clipa inalnirii care avea sa vina prea tarziu. Si dintr-aceasta amanare stangace aveau sa se iste griji, deceptii, suferinte adanci, catastrofe si destine nemaipomenit de stranii.

2 comentarii:

madallinna spunea...

Straniu destinul asta...Am sa citesc si eu cartea dupa ce mi-o aduce Fluoty...=))

Cristina spunea...

eu am termnat'o:)
daca vrei...facem un book exchange:))