memento

on miercuri, 23 septembrie 2009

deci... vineri, sambata, duminica- am fost cam plecata[majorat, 'goana dupa rochie', ză perănţ, ză boifrend, ză frenţ, ză relătivs,ză boifrend etc]. de luni tot incerc sa ma trezesc devreme. uneori reusesc, alte ori, nu. da... scoala. orele mi se par interminabile, pauzele prea scurte, profesorii schimbati[unii], noi plictisiti, adormiti. am facut negot cu carti si m-am plimbat. azi e miercuri si inca mai am castana, nuca si trifoiul:d. scriu si ma uit spre ele. acum teoretic ar trebui sa fac tema la engleza. practic, scriu acest post!

4 comentarii:

madallinna spunea...

Duda, de ce mai scrii tu tema la engleza daca maine suntem de serviciu pe scoala, adica nu ne ducem la ore? :))

Cristina spunea...

sa fie:d

BoDo spunea...

castana, nuca si trifoiul:X
ma bucur ca inca le mai ai:D:X
abia astept sa te intorci de la nunta 8->

Cristina spunea...

m'am intors:D