vara 2009

on vineri, 11 septembrie 2009


gata. tragem linie. s-au dus temperaturile de +40 grade la umbra asa cum s-au dus si serile calduroase si cantul greierilor. s-au dus perseidele, majoratele "de vara", diminetile in care leneveam pana pe la 1 [ 13 adica]. nu o sa mai auzim la meteo de cod verde/galben/portocaliu sau de copii temebeli care se aventureaza in mare desi nu au voie. o sa-mi fie dor de melodiile de vara[ pentru ca nu le mai pot asculta acum. ma cuprinde melancolia].
spuneam in prima saptamana de scoala ca nu m-as supara daca ar icnepe scoala. ei bine, acum ma cam supar. a trecut repede. dar ... am cu ce ma lauda:d

sa incepem cu inceputul. . .

1. cursul de limba engleza sustinut de Peace Corps
a fost dragut. doar ca trebuia sa ma trezesc pe la 8 fara dimineata. si cursul a durat vreo 2 saptamani... si sa nu uitam de inghetata pe care o mancam aproape zilnic de la Arizona:d sau de ultima zi de curs cand am mancat chips'uri si am vazut o comedie super- ceva cu niste rochii. nu mai stiu exact. a...si pozele... nu mai stiu nimic de ele. pacat! vroiam una cu andrew:(

2. Actiunea RRR de Targoviste
cu alte cuvinte, am adunat gunoaie de la Priseaca. bine...am ecologizat zona. stiu ca era o dimineata racoroasa, multicei nori dar noi... cu autubuzul portocaliu[ i love boriga] am ajuns acolo unde trebuie- in tara gunoaielor. grupa mea a strans vreo 9-10 saci parca. nu mai stiu exact. ideea e ca n-am distrat, avem o gramada de poze si am lasat ceva in urma- CURATENIE. ii felicit pe aceasta cale pe organizatorii, colegii Denisa Pasalan, Andreea Bajan si Cristian Moise. Targovistea e mandra de voi:d.

3. Itsy Bitsy la Targoviste
Centrul Europe Direct[ si eu sunt voluntar:d] a sustinut activitatea vedetelor colorate de la postul de radio favorit al copiilor din Romania. ne-am distrat, am facut poze[ eu am fost responsabila cu pozele], am sarit sotronul si am baut Teddy Play. am stat in soare si aproape ca am facut insolatie. dar nu conteaza.

4. Scoala de vara organizata de OSIM si Centrul Europe Direct
mi-au placut atelirele de lucru[ mai exact broscuta cu paiete care e hand made si felicitarea]

5. Majoratele
deci... face lumea 18 ani incontinuu. ce aveti, fratilor? 17 nu va ajung? sa incepem cu inceputul. primul a fost al Laurei. stiu ca ploua si copii rai nu vroiau sa ne lase sa ascultam ' i like to move it'~ reactia noastra[ eu, mada si denny]: "rralucaaaa!!!!". dupa, majoratul lui ub[ best night] precedat de cel al lui george- am zis, cel mai tare:D. a urmat cel al lui ionut banell care are permis. tot in august si fluoty s-a facut majora iar in septembrie pitic-tutix-andu a umplut randurile celor care aspira la statutul de major+ permis de conducere.

6. concediul cu ai mei
e bine sa fii copil. da, da, da! si mai ales, copilul parintilor mei:d in astfel de momente de un egoism exagerat, ma bucur ca sunt singura la parinti!:))

7. proiectul Parasiti in Targoviste pt televiziunea Columna
proiect sau prilej de revedere:)) nu stiu daca a castigat ceva. ce-i drept, nu era el prea 'filmulet' dar ceva ceva tot era. si la acest ceva am colaborat cu oana. si oana are cel mai frumos nepotel. cel mai scump baietel:x

8. permis de conducere
nu, nu al meu:d. al lui bogdan. si eu am facut chestionare cu el. din cand in cand mai si nimeream:D. si pe moemnt intelesesem care e diferenta dintre oprire si stationare, dintre semnalul politistului cu mana dreapta vs semnalul cu mana stanga etc. eh... noi sa fim sanatosi:)) ub a luat permisul iar eu mai am destul pana o sa blochez strazile din Targoviste in incercarea disperata de a gasi un loc de parcare.

9. vacanta ca un intreg
a fost superba. foarte. si imi pare rau ca ne oprim aici. de fapt, vacanta mea se termina dupa 26 septembrie. dar cum peste 3 zile imi voi revedea liceul/clasa/banca/scaunul... e semnul ideal pentru a ma trezi la realitate. oricum, inca nu stiu ucm ma voi trezi eu de la 7 din moment ce nici de la 9 nu pot. enigma cristinei:))

10...
asta e pentru toate celelalte lucruri pe care nu le-am mentionat. o sa-mi amintesc pe parcurs.

4 comentarii:

denisa spunea...

vai mi`a venit sa plang cand am citit:)

madallinna spunea...

O vara plina...ca sa nu mai spun ca ai facut un colaj bestial:)

Cristina spunea...

sa nu plangi, denny:)

Cristina spunea...

multam, duda-mada:D chiar..o vara plina!