Romania. român. română

on miercuri, 23 septembrie 2009

sunt multe de zis. pe scurt, sunt mandră că sunt româncă!


PRIN PADURE PE CARARE
Asculta mai multe audio Muzica

Ghrorghe isi cumpara masina noua si ii zice si la ion. ion il intreaba ce culoare are masina ? el zice sitii cum ii ceru la apusu soarelui ? ion zice ca da . la care gheorghe no ii tot asa numa ca ii verde


Profesoara vorbi mult despre scopul vietii si rolul omului in societate. Apoi intreba: - Copii, ce ati dori sa auziti in timpul inmormantarii voastre? Vasile: - As dori ca oamenii sa spuna ca am fost un medic extraordinar, ca am salvat viata multor oameni… Maria: - Dar eu as dori ca toti sa spuna ca am fost o sotie buna, o mama si o bunica, sa ma iubeasca toti. - Dar tu, Ioane, ce ai dori sa auzi? - “Priviti! Se misca, se misca!!!”

[bancuri descoperite de Madallinna]

2 comentarii:

madallinna spunea...

La inmormantarea mea as vrea sa se spuna macar "Clipeste!", daca nu "Se misca!" :))

Cristina spunea...

ai uitat sa zici si de muzica... sa cante muzica...prin padure pe carare....:)))