clipele ce vin

on duminică, 18 octombrie 2009

... duminica, 18 octombrie 2009. Astazi am stiut in ce zi suntem fara sa ma uit in calendar. Poate pentru ca am inceput sa simt din plin clipele petrecute aici. acasa. Targoviste. Nu pot sa nu ma gandesc la octombrie 2010 cand multe se vor schimba, incepand cu orasul, sfarsind cu ... colegii. Imi va fi dor de orasul portocaliu[ :)) ] si de trotuarul plin cu nisip dinspre Parcul Chindia. Imi va lipsi drumul spre liceu. Voi tanji dupa clipele petrecute alaturi de parintii mei si de zilele calduroase de vara. Va urma o tentativa de 'sunt independenta!' adica voi incerca sa par stapana pe situatie desi, in sinea mea, as da orice sa ma intorc acasa, nu in camera impersonala de camin. Totusi, e tardiv sa ma gandesc de acum la iernile geroase de la Brasov[si ursii], cursurile si zilele libere. Prefer sa ma gandesc la cele mai dragute lucruri de pana acum. Ziua de azi de exemplu~ care a fost un pachet all inclusive cu ploaie, vant si frig. Si noi 2 mergand la brat sub o umbrela. Strazi pustii si multe picaturi de ploaie. Ziua de poimaine~ cand parintii mei vor sarbatori 19 ani de mariaj. La multi ani! Ziua cand va veni Mos Nicolae! Ziua cand vom avea 6 luni! Ziua cand va veni Mos Craciun! Ziua cand voi fi majora! Ziua cand vom da BAC'ul!

2 comentarii:

BoDo spunea...

>:d<
In primul rand la multi ani pt mami si tati!:d
In al doilea rand, cred ca m-am molipsit de la tine si eu pentru ca imi doresc sa ninga; imi doresc sa vina majul tau, sa faci si tu 18 anisori sa intri randul lumii;)), imi doresc de asemenea sa facem cele 6 luni de care spuneai tu si.. de ce nu, chiar 1 an sau si mai mult:)
Tocmai s-a terminat meciul, a batut Steaua cu 2-0:d
Poate ar fi timpul sa-mi fac si eu un blog;;)

Cristina spunea...

multumesc:*
mai ramane sa te conving in privinta ingerasilor si a plimbatului cu saniuta:d:d
si 18 ani... o viata de om, iti dai tu seama?:O Inca 2 luni si o sa vorbim ca de la major la major:)) nu va mai fi discrimianre. sau corupere de minori:))
inainte de cele 6 luni, vom face 5:D
am auzit de meciul cu steaua. stiu ca si dinamo a batut cu 1-0:D. echipa pe care nu a mai batut'o de 20 de ani[ nu, nu m'am facut dinamovista:-j]
siiii... ti'ai facut bloooooooggggg\:d/:D::X