Vine Mos Nicolae!

on marți, 13 octombrie 2009



Cand eram mica stiam ca atunci cand bunicii culeg strugurii sau se raceste vremea, cand nu mai ies copii afara pentru ca e foarte frig, cand se micsoreaza ziua, ceva urmeaza sa se intample. ori incepeam gradinita ori... incepeam gradinita:-??
Daca inchid ochii in vin in minte imagini din copilarie: covorul de frunze din curtea bunicilor, caisul fara frunze care arata foarte caraghios, ploaia mocaneasca de toamna si cerculetele concentrice pe care picaturile de ploaie le faceau langa treptele scarii. Daca ma gandesc la iarna, vad acelasi cais din gradinita bunicilor acoperit de nea. Vad becul din strada cu lumina verde- albastruie ce batea pe el, dandu-i reflexe, trimitandu-ma cu gandul la povestile pe care le ascultam cu bunicul seara, la radio.
Astazi era ceva in aer. Ceva ce ma ducea cu gandul la sarbatorile de iarna. La frigul care nu ma lasa sa ies din casa. La peisajele ce ma faceau sa-mi lipesc nasul de geam si sa raman asa, nemiscata, numarand fulgii mari de nea. Astazi i-am spus Madalinei in timpul orei de istorie" Vine Mos Nicolae!!"

3 comentarii:

madallinna spunea...

Mi-ai spus, dar degeaba, ca nu te cred :D Si oricum, mai mult ca sigur mie mi-ar aduce o nuia, sau...doua:))

Anne spunea...

Ce dor imi e de vremea in care credeam ca exista Mos Nicolae si Mos Craciun..

Anonim spunea...

Dak ar trebui sa vina miar aduce ZECI de nuiele.
Dar parintii mei nu imi aduk niciodata NUIEDE pardon am vrut sa spun Mos Craciun :)). Cine mai crede vin el ?
Cine nu crede ADD me la messenger pe ID nicolescu.valeria