it 's getting dark

on vineri, 21 august 2009

A mai trecut o zi. Curand o sa incepem sa le colectionam ca pe niste poze vechi ce urmeaza a fi puse intr-un album sau pe un cd aruncat prin sertarul din drepta al biroului plin cu tot felul de chestii care de care mai nefolositoare. Deja se insereaza mai devreme. E 20:19 si afara e aproape intuneric. Incerc sa-mi aduc aminte ce faceam eu pe vremea asta acum o luna. Sau 2. Poate chiar 3. Si toate asta din lipsa de ocupatie. 21 mai a picat intr'o zi de joi. Asta ma duce cu gandul la Banca mea de la scoala si la scaunul meu pe care ma semnasem:P. Am si o poza cu el. Ma gandeam ca anul acesta liceul va intra in renovare si nu il mai vedea decat poate la revederea de 10 ani. Dar cum traim in Romania, nici urma de renovare. Probabil asta li se va spune si copiilor copiilor nostri. Mi-e dor de orele de stiinte si de conversatiile de la sfarsitul caietului- o arhiva mai bine pusa la punct decat cea de pe mess. Asta ca sa nu mai spun de orele de arte. Sunt clasa a XII-a dar nu stiu cand am ajuns sa am 17 ani si aproape 8 luni.