majorat Banel

on luni, 10 august 2009



Bănele,


Sigur mai ai telefonul acela ’’huge’’ şi şmecher al tau. Mai ţii tu minte când râdeam noi de el şi spuneam că e cât o cărămidă? Ei bine, pe vremea aia... pardon, aceea [ suntem la filologie:-@ ] ţi-am promis - eu şi Mădă- că la ziua ta îţi vom aduce o cărămidă. Dar stai, nu te grăbi. Cam tot atunci tu erai într-o perioadă de criză[ pe care ai depăşit-o cu brio] al cărei nume începea şi se termina cu aceeaşi literă. Atunci te uitai la Mondenii şi visai la o ’’lammmmmă’’. Nu, nu te gândi că sunt Andreea Marin şi împlinesc astfel de dorinţe; nu, nu ţi-am adus o ’’lammmmă’’ şi asta din două motive: 1- dacă mă duceam la magazin şi ceream una, vânzătoarea sigur m-ar fi intrebat don’şoara, ce ganduri aveti??!!! Şi 2- nu aş vrea să ajungă în mâna ta o astfel de armă albă

Am 2 argumente aşa că pot concluziona. All in all sau, cum ar spune diriga, bref, ţi-am adus varianta gigant a telefonului tău. Să o stăpâneşti sănătos, să ai grijă de ea de ea şi să o aşezi la loc de cinste în camera ta. La nevoie o poţi folosi îentru sparul geamurilor dar să nu uiţi că vreau să te prezinţi cu ea intactă la revederea de 10 ani.

Dacă te vei hotărî să-ţi faci casă şi să o foloseşti, să o îngropi precum Manole pe Ana, să îi faci o poza.

M-am ţinut de promisiune, Bănele! TEL LU’ IONUŢ e al tău. Bateria durează cât să dai un beep deci e ok, nu are abonament deci are cartelă iar camera foto e ascunsă bine:P. Atât de bine încât nici cei din fabrică nu ştiu unde e[ adică nici măcar eu].

LA MULŢI ANI, MAJORULE!!!!

Cu drag, stimă, respect & consideratie,

Cristina




si m-am semnat, specificand ca semnatura mea va valora zeci, poate chiar mii de euro in viitor. ma gandeam sa numesc acea caramida "tel lu' Banel" dar am zis sa nu se supere. acum stiu ca nu s-ar fi suparat. efectul acestui "cadou": caramida e la loc de cinste in biblioteca lui:)). Sa ne traiesti, Banele!