planuri

on miercuri, 26 august 2009



toata vacanta mi s-a parut un lung drum parurs cu peste 100 km/h. si inca nu s-a terminat. nu mai e o luna, dar nici o saptamana. undeva la jumatate asadar. ma gandeam sa scriu despre toate chestiile dragute din vara asta, sau un top al melodiilor de vacanta. dar m-am razgandit repede. asta pentru ca vacanta nu s-a terminat, pentru ca mai avem timp sa visam, sa dormim pana la pranz, sa desenam clipe de fericire.
revenind la planuri, am spus-o de cateva ori, nu vad mai departe de ziua de maine. asta teoretic, practic, ma gandesc la ce voi face in iarna, cum va fi anul viitor, si unde ma va duce admiterea la facultate etc.
... si cand te gandesti ca pe camp deja nu mai sunt maci... si in locul verdelui aprins va aparea zapada... mai ca-ti vine sa mai ceri vreo 2-3 luni de vara.
oricum, la iarna facem ingerasi de zapada. si om de zapada. si o sa stam cu fata spre cer sa ne intre fulgii de nea in ochi. si ne vor ingheta mainile.si vom aluneca pe gheata, vom cadea. si vom dori din nou cladura si vara.

4 comentarii:

LaTapu spunea...

Lucrurile sunt cum ar trebui sa fie, timpul se scurge intr-o singura directie, cu toate ca la nivelul macrouniversului se presupune ca acesta curge in ambele sensuri. Oricum, iarna e departe, mai avem de trecut toamna, cand toate mor, cand in locul verdelui aprins o sa apara auriul, cand o sa ne enerveze frunzele de pe veranda ale plopului de peste drum.
Cheers!

madallinna spunea...

Asta da telepatie. Eu in schimb, vreau toamna, vreau ploi, ceata, iarna, zapada :)

Cristina spunea...

pai, sa incep cu inceputul. cristi, toamna deja s'a cam instalat, urmeaza sa'si intre in rol. oricum, pentru mine diferenta dintre toamna si iarna o reprezinta doar temperaturile, ploile si scoala. ci iarna e altceva. parerea mea:d.
mada, si eu astept vremurile alea:x. sa mergem cu umbrela pana la magazin sa ne luam ciocolata. si pufarine. si sa mancam in ore:x. dumnezeule, ce dor imi e!!!

madallinna spunea...

I miss those times too. Totusi, eu m-as lipsi cu cea mai mare placere de umbrela :)