Ganduri de ora 23

on sâmbătă, 23 ianuarie 2010

M-am saturat de zapada si de gradele cu minus. Si de notiunea de "BAC". Si de starea pe care o am acum - o lipsa acuta de inspiratie. Si nu inteleg ce caut in fata pc-ului cand as putea sa dorm. Sau sa citesc si eu ceva interesant. Pana si melodia pe care o ascult [spit- falling] parca tinde sa ma decupeze din peisajul acesta anost si sa imi dea un 'paste' pe Valea Cerbului, prin mai, cand cautam cd-ul pe care era si 'Falling'. Si era soare, cad, frumos, munte. Si...paf...s-a terminat melodia. Am aterizat iar cazatura nu a fost amortizata. Este ora 23:11 si afara sunt -20 grade.

3 comentarii:

BoDo spunea...

of iubiii>:D<
LG >:D<

Cristina spunea...

pai da mai iubiiii...ai auzit ca ninge si in februarie? iar:-< mi s'a luattttt:))

BoDo spunea...

2-3 zile si am scapat de frig (sper sa ramana prognoza neschimbata) >:d<