Pentru ca

on joi, 21 ianuarie 2010

De ce eu mai mult?

Pentru ca mi-as lua la revedere de la tine de 1000 de ori.
Pentru ca mereu am vrut sa ma intorc, sa vad daca ma privesti cand plec[ adica sa te uiti sa nu cumva sa iau bataie cu bulgari pana ajung:d]. Pentru ca nici nu ajung bine si imi e dor de tine. Pentru ca in aer iti simt parfumul. Pentru ca desi spun '30 min/ o ora' depasesc cu mult - pentru ca poate nu spun multe, dar te privesc. Pentru ca desi te sun sa te intreb ce mai faci, uit sa inchid. Pentru ca desi iti spun 'bine. pa!' astept sa spui 'mai stai'. Pentru ca ma intelegi. Pentru ca esti TU [cu T mare:D]. Pentru ca asta reprezinta o parte infima din toate motivele. Pentru ca nu ar fi trebuit sa le spun ... poate... sau poate da.

jtm!

4 comentarii:

BoDo spunea...

Te iubesc pana la soare si inapoi:x Sau pana la plus infinit, ca tot sunt la mate:x sau.. sau.. sau nici nu mai stiu cum sa-ti spun cat de mult, dar tu stii ce vreau sa spun:x >:d< :*

BoDo spunea...

numai TU >:D<

She spunea...

Ce tare :)
Va doresc numai bine >:D<

NimicNormal spunea...

In legatura cu comentariul pe care l-ai lasat: da ai dreptate, stiu ca cea mai buna arma e indiferentza, dar in clipe ca acelea nu realizezi ce e bine si ce nu...am scris in urmatoarea postare despre adevaratele mele intentii de acum inainte. :*>:D<