Leapsa

on vineri, 29 ianuarie 2010

De la Shh

Daca as fi fost...

  • o luna, as fi fost decembrie.
  • o zi a saptamanii, as fi fost duminica.
  • o parte a zilei, as fi fost dimineata[rasaritul].
  • o masina, as fi fost VW Eos si Mazda RX9 [neaparat neagra]
  • o directie, as fi fost inainte.
  • o virtute, as fi fost incredere.
  • o planeta, as fi fost Venus [ barbatii vin de pe marte, femeile vin de pe venus ].
  • un lichid, as fi fost apa.
  • o floare, as fi fost orhidee.
  • un tip de vreme, as fi fost o zi de vara.
  • un instrument muzical, as fi fost vioara.
  • o stare, as fi fost visare.
  • un element, as fi fost oxigen.
  • un cantec, as fi fost "I give my all"~ "One love"
  • un film, as fi fost "Pearl Harbor"
  • o carte, as fi fost "Panza de paianjen".
  • un oras, as fi fost Paris.
  • un gust, as fi fost dulce.
  • o culoare, as fi fost albastru.
  • o materie de la scoala, as fi fost engleza.
  • un cuvant, as fi fost "surpriza".
  • o expresie a fetei, as fi fost "big grin" [:D].
  • un personaj de desene animate, as fi fost Jerry.
  • un numar, as fi fost 13.

5 comentarii:

BoDo spunea...

You're my honey bunch, sugar plum, pumpy umpy umpy umpkin,
You're my sweety pie
You're my cuppy cake, gumdrom, shyummkums pure
The apple of my eye
And I love you so, and I want you to know that I'll always be right here
And I love to sing this song to you, because you are so dear!
:x <3

madallinna spunea...

Bogdan, imi pare bine ca nu te-am auzit cantand cantecul asta :)) nu, serios acum, chiar imi pare bine c-am ratat faza :| cat despre leapsa, eu as fi niste lucruri atat de diferite fata de ce ai scis tu...in mod surprinzator:))

BoDo spunea...

Mada, poate ca nu par, dar uneori sunt copilaros. Rau:d mai ales cand e vorba de iubi:x Si cantecelul mi l-a trimis si mi l-a cantat iubi, e foarte sweet:d

BoDo spunea...

Te iubesc, pui!

BoDo spunea...

da, iubi:d am uitat sa mentionez acea faza;;) dar noi n-am uitat-o, e ceva unic in viata:x