De maine...

on miercuri, 18 noiembrie 2009

Intotdeauna voi gasi ceva mult mai interesant decat lectia la geografie, comentariul la romana sau anii de domnie ai lui X, Y , Z. Cum ar spune Mada, vegetez. Si asta de cand a inceput scoala. Azi s-a resimtit intr-o forma foarte accentuata. Si nici macar nu am citit 5 randuri din cartea care aseara nu ma lasa sa adorm. Si am gripa. Genul de gripa care apare cand ai nevoie. Indeajuns de puternica incat sa te faca sa lipsesti de la primele ore insa suficient de slaba incat sa nu ma impiedice sa ies din casa azi la ora 4.

5 comentarii:

BoDo spunea...

;)) nu e gripa iub
e raceala, stiu eu:P
eu am contribuit la ea.. si tot eu te ajut si sa scapi de ea;;)
:*

dreeandreea spunea...

Insanatosire grabnica !!!

Anonim spunea...

Poti sta acasa la primele ore si fara sa ai gripa :)

Cristina spunea...

multumesc, andreea:*

Cristina spunea...

stiu, cristi, dar cand ai gripa esti mai motivat:))