Acum cativa ani

on luni, 30 noiembrie 2009

Ma uitam zilele trecute pe blogul meu vechi. Posturi dragute. Realiste[ unele]. Posturi despre aceleasi persoane, aceeasi lume avand acelasi autor.
Am facut o selectie si....

Entry for April 30, 2009

si daca am fi avut 2 ani ne'am fi certat pe lopetele si castele de nisip

daca am fi avut 7 ani, pe avioane si pixuri

si chair cand suntem mari, continuam sa ne impiedicam de nimicuri



Entry for March 16, 2009

o sa'mi fac o casa pe luna. o sa am niste vecini mici si verzi. o sa ''zbor'' pana la magazinul din colt...la zeci de km departare. o sa fie bine:).





Entry for February 15, 2009

iti aduci aminte cand mi'am cumparat culori? am vrut sa desenez o lume asa cum vreau eu. nu am vrut sa ma ajuti. imi era teama ca vei modifica conturul. liniile erau trasate nu tocmai drept. imi placea albastrul. mi'ai spus ca e culoarea apei. ti'am dat desenul sa il pastrezi pentru mine. l'am gasit intr'o mapa. era atat de perfect! nu as fi schimbat nimic la el. l'am lasat la geam si am plecat grabita. intre timp a inceput ploaia. rozul s'a amestecat cu negru. totul era de nerecunoscut. mi'ai spus ca totul se schimba. am vrut sa cred... iti mai aduci aminte cad ma oglindeam in apa...




emoticon

one day, you'll search for my presence, you'll need my advice...you'll miss even my jokes, even my fears. you'll see just a straight face,an empty soul as everything will be gone.

sweet memories! and like this they will remain because I'm afraid that that day has come. we won't walk togheter anymore... there are too many words that haven't been told.


Entry for December 19, 2008

I've taken so many painkillers that I've begun to dream with the eyes wide open! I've begun to see snow in June and shadows crying every night!


Bring me to the reality! To my reality!

Show me reasons to forgive, to cry, to love but without any explanation! Don't speak when you don't have to and just leave me alone, facing all that you have faced, too!

Stay there and appear just when I need you! Keep all your words as I would never ask for them!



Entry for December 04, 2008

d aca tu n'ai fi fost tu iar eu nu as fi fost eu...am fi fost mai ceva ca Brad Pitt & Angelina Jolie




adevar sau provocare?

cursa dintre toti cei care alearga si cel care va atinge primul linia de sosire e dura! pe traseu se intampla tot felul de lucruri...auzi din spate tot felul de shushoteli...important e sa nu intorci capul pentru ca si cei din fata iti pot pune o piedica atunci cand te astepti mai putin.
adevar e ceea ce crezi tu, provocarea vine atunci cand te confrunti cu parerile altora! adevar e ce simti acum, ce as vrea sa'ti spun [dar nu stiu cum], provocare ar fi sa mai simt acelasi lucru si maine si sa'mi gasesc aceleasi cuvinte pentru a'ti spune! adevar sunt eu, provocarea esti tu!




3 comentarii:

Cristina spunea...

ce vremuri:)))
cand scriam cu sh:)))
haha:))

madallinna spunea...

Bine ca te-ai lasat de vechea caligrafie :)) E grozav ultimul post. Cred ca toti suntem la randul nostru atat adevar, cat si provocare.

Anonim spunea...

Ce bine de mine ca traiesc in prezent..., nu vad viitor, nu am trecut, viata e frumoasa atata timp cat nu vezi mai departe de saptamana viitoare si nu privesti inapoi decat pana ieri. Totul e frumos atata timp cat e mister, cat o sa existe un semnul intrebarii viata o sa fie palpitanta.