la vie en rose

on joi, 18 iunie 2009

joi. 18 iunie. nu as fi stiut asta fara sa ma uit in calendar. in ultimul timp nu mai stiu decat cand este sambata sau duminica- datorita agitatiei din casa. acum sunt singura in fata calculatorului. eu si ceaiul meu verde. din cand in cand mai arunc o privire pe mess- rutina: cine mai intra, cine mai iese. desi pare banal, ma simt ca in vacanta. imi place ideea de lenevit, de pierdut vremea aiurea, de reverie.

.Cristina: exista ceva ce eu imi doresc si nu am?
Mada: aoleu
Mada: e de rau
Mada: noi doua am cam inceput sa gandim...
.Cristina: ;))
.Cristina: zi
.Cristina: exista?
Mada: pai
Mada: nu cred
Mada: :-??
.Cristina: duda
.Cristina: sunt fericita!!

Si nu aberez.

3 comentarii:

madallinna spunea...

vacanta indeamna la meditatie pe teme...relativ ciudate:))

Cristina spunea...

noi stim cel mai bine:))

Anonim spunea...

:>:>:> ;))