He`s mine

on luni, 29 noiembrie 2010

Pentru prima data dupa atatea saptamani, simt nevoia sa scriu. Si nu, nu as putea spune totul printr-un sms, fie si de 7-8pg. E 1:11 si nu pot sa adorm. Imi vin in minte zeci de amintiri. De la primul sarut, la prima cearta, de la prima imbratisare, la prima zapada; de la dorinta pe care mi'am pus'o in seara de craciun, la 24:00 si la week.end` urile noastre:x de la zilele cand veneai sa ma iei de la liceu, pana la juramantul tau, de la gara din Brasov, la autobuzul 51.
iti mai aduci aminte...tot?:x

Stii cat de mult ma abitin sa nu te sun? Imi e atat de dor de tine:x mai mult dect mi'as fi putut imagina vreodata. Tricoul tau pe care il tin strans in brate inca mai poarta mirosul parfumului tau. Si oriunde as privi, la orice m-as gandi, TOTUL imi aminteste de tine. esti prezent in fiecare gand, fiecare clipa, fiecare dorinta a mea!

Nu imi explic de ce atunci cand esti langa mine, simt ca am totul iar cand pleci, simt cum nu mai am nimic.

Niciodata nu mi-am inchipuit ca este atat de greu sa trec pe langa bradul de Craciun din Piata Sfatului, fara ca tu sa fii langa mine. Sa plec seara de la curs, iar tu sa nu ma astepti nicaieri. Sa te caut cu privirea iar tu sa fii atat de departe.

Da, nu imi place sa o recunosc, dar sunt orgolioasa. Si uneori ne 'ciondanim' din lucruri marunte dar tu stii mai bine decat oricine cat de mult te iubesc, cat de mult insemni pentru mine!

De apropae 1 an jumatesunt cea mai fericita! TU ma faci fericita! cu fiecare gest, cuvant, soapta, cu simpla ta prezenta! Iti multumesc pentru ca existi!

Am nevoie de tine:x
DA:x 24h/zi, 7 zile/saptamana, 12 luni/an.


p.s. nu as fi scris pe blog daca J.N. ar fi fost la mine:d
Te iubesc!